Jak vybrat správný produkt na prodej na Amazonu

podnikání na amazonu

Vybrání správného produktu je klíčové pro velké prodeje na Amazonu. Důležité je vybrat takový produkt, který se na Amazonu již skvěle prodává. Možná si říkáte „jak ale zjistím který produkt se dobře prodává ?“. Odpověď je jednoduchá sám Amazon nám ukáže seznam nejprodávanějších produktů (amazon bestseller list). Stačí do googlu napsat Amazon bestseler list a hned první odkaz je ten správný.

amazon bestseller list

 

po rozkliknutí se nám otevře stránka samotného Amazonu po levé straně se nám zobrazí seznam kategorií, ze kterých budeme produkty vybírat.

Amazon BS Kategorie

Při výběru produktů by jste se měli vyhnout některým kategoriím jako jsou (Aplikace, knížky, mobilní telefony a příslušenství, počítače, elektronika a další). Tyto kategorie nejsou na podnikání na Amazonu vůbec vhodné. Doporučuji se zaměřit na kategorie (Baby, Beauty, Home & Kitchen, Kitchen & Dining, Pet Supplies a Sports & Outdoors). Nyní si vybereme jednu z doporučených kategorií a začneme vybírat produkty, které budou cenově v rozmezí 10 až 40 dolarů. Například tento:

Amazon BS produkt

 

Když si produkt otevřeme a sjedeme níže až na Product Details. Zde dokážeme vyčíst veškeré informace jak se produkt prodává a zda se nám vyplatí tento produkt prodávat.

Amazon BS produkt1 D

Nyní nás zajímá z Product Details Amazon Best Sellers Rank a Avarge Customer Review. Jde nám o to, aby best sellers rank (BSR) byl co nejmenší od 1 do přibližně 1000 a dále nás zajímá review (recenze) tam chceme, aby jich bylo také co nejméně. Ideální je do 400 recenzí.

Amazon BSR produkt1 D1

U tohoto produktu můžeme vidět že BSR má na 1 což je skvělé, protože se prodává hodně dobře. Bohužel počet recenzí má 3 331, kdybychom si tento produkt vybrali bylo by velmi složité se s tímto produktem prosadit. Našel jsem tento produkt.

Amazon Produkt

Nyní se pojďme podívat na detaily produktu.

Amazon produkt 1 D

Zde si můžeme všimnout že BSR je na 61 a to je krásné. Počet recenzí je 243 to je také pěkné. Dále nás bude zajímat kolik má produkt obrázků, počet klíčových slov v popisku a popis produktu.

Amazon produkt 2 PO

Produkt má pouze jeden obrázek a nadpis je příliš krátký.

Amazon produkt 2 PD

Popis produktu je také příliš krátký. Z toho vyplývá, že bychom mohli tento produkt zařadit do našeho seznamu produktů.

Ještě doporučuji použít nástroj merchantwords, který vám zjistí jak moc je klíčové slovo produktu vyhledávané. Merchantwords naleznete na merchantwords.com . Do vyhledávacího pole zadáte klíčové slovo produktu a kliknete na tlačítko Search.

Merchant Words

V našem případě jsem zadal klíčové slovo „wood pole“. Následně mi vyjede žebříček, který ukazuje mesíční počet vyhledávání. Doporučuji ještě v pravo zaškrtnou, že chcete řadit od nejvyšího počtu vyhledávání.

Merchantwords

Nakonec porovnáte všechny produkty a vyberete ten nejlepší. Výběr produktu není žádná hračka. S výběrem správného produktu si dejte skutečně záležet. Nám trvalo přibližně 4 dny než jsme našli ten „správný“ produkt.

About The Author

Jan Kraus

Ač je mi pouze 20 let a předpokládá se, že si chci především užívat mladého života, není tomu tak. Odjakživa potřebuji ve svém životě vyšší cíle. Věnovat čas věcem, které pro mne nemají smysl, je ztrátou mého času. Studuji a čas, který zrovna nevěnuji učení, trávím vymýšlením nových možností, jak a v čem úspěšně podnikat. Svět podnikání a vydělávání peněz je to, co mě jednoduše baví a naplňuje.